Τα σχολια και τα sites των ΜΜΕ

σχόλια comments Μέσα Ενημέρωσης ΔιαδίκτυοΜία από τις σημαντικότερες αλλαγές που φέρνει το διαδίκτυο, ιδιαίτερα στη δεύτερη γενιά του (WEB 2.0), είναι η δυνατότητα που παρέχει σε όλους τους χρήστες να παράγουν και να δημοσιεύουν εύκολα περιεχόμενο. Στο πλαίσιο αυτό τα Μέσα Ενημέρωσης έχουν την ευκαιρία να έρθουν πιο κοντά, αναπτύσσοντας διάλογο με το κοινό τους, να «ακούσουν» τις ανησυχίες του και να κατανοήσουν σε μεγαλύτερο βαθμό τις προτιμήσεις του.

Από τις συνηθέστερες μορφές ανάπτυξης διαλόγου των Μέσων Ενημέρωσης με το κοινό τους είναι η φιλοξενία σχολίων των χρηστών-αναγνωστών στο τέλος κάθε ανάρτησης-είδησης που δημοσιεύουν στον δικτυακό τους τόπο. Εξάλλου πάντα τα Μέσα Ενημέρωσης αποτελούσαν τα επίσημα βήματα ανάπτυξης του δημόσιου διαλόγου. Μάλιστα αρκετά Μέσα Ενημέρωσης διεθνώς χαρακτηρίζουν ως δείκτη επιτυχίας την έκταση της συζήτησης, δηλαδή τον αριθμό των σχολίων, τα οποία προκάλεσε το άρθρο ή η είδηση που αναρτήθηκε.
Την ίδια ώρα, είναι αρκετά τα Μέσα Ενημέρωσης τα οποία διατηρούν κριτική στάση στην φιλοξενία σχολίων στις αναρτήσεις του δικτυακού τους τόπου, με δεδομένο ότι αποτελούν εύκολο μέσο για όσους θέλουν να απευθύνουν «επίθεση», αλλά και υπό το φόβο να «αλλοιωθεί» η ποιότητα του περιεχομένου τους.
Σε κάθε περίπτωση ζητούμενο είναι η εύρεση των τρόπων με τους οποίους το Μέσο έχει τη δυνατότητα να δημιουργεί και να επεκτείνει την πιστή κοινότητα των χρηστών του, οι οποίοι αναπτύσσουν μία γόνιμη συζήτηση με υψηλής ποιότητας σχόλια σχετικά με τα ζητήματα τα οποία ανοίγει στο δημόσιο διάλογο το ίδιο το Μέσο.

Διαβάστε σχετικά: Why some publishers are killing their comment sections

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

w

Σύνδεση με %s