Η μεταβαση του Τυπου στη Νεα Ψηφιακη Εποχη (Video)

έρευνα εφημερίδες Κατσάρας Αγγέλου Νέες Τεχνολογίες Social Media Οι ελλείψεις στην αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών από το σύνολο του Ελληνικού Τύπου και το χάσμα μεταξύ των εφημερίδων της Περιφέρειας και των Πανελλαδικής Κυκλοφορίας καταγράφεται στην έρευνα η οποία παρουσιάστηκε στην Ημερίδα της Γενικής Γραμματείας Μέσων Ενημέρωσης με θέμα «Ο Τύπος στην Ψηφιακή Εποχή» που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2014.

Η έρευνα καταγράφει την διαδικτυακή παρουσία των εφημερίδων, την χρήση εφαρμογών για κινητά τηλέφωνα και ταμπλέτες, την αξιοποίηση εργαλείων προώθησης περιεχομένου όπως τα RSS και το Newsletter, καθώς επίσης του Facebook, του Twitter και του YouTube. Δείγμα της μελέτης είναι οι 11 μεγαλύτερες καθημερινές εφημερίδες πανελλαδικής κυκλοφορίας και οι 141 εφημερίδες-μέλη του Σ.Η.Π.Ε. και της Ε.Ι.Η.Ε.Ε.

 

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

w

Σύνδεση με %s