Η «μαχη» των εφημεριδων στο Facebook και το Twitter

επισκεψιμότητα εφημερίδες πανελλαδικής κυκλοφορίας likes followers facebook twitterΣταθερότητα σχετικά με τις πρώτες θέσεις στην υψηλότερη επισκεψιμότητα, καθώς επίσης σκληρή “μάχη” για περισσότερα Likes στο Facebook αλλά και Followers στο Twitter διαπιστώνεται στις σχετικές μετρήσεις μεταξύ των εφημερίδων πανελλαδικής κυκλοφορίας.

Σε διάστημα δύο μηνών από την προηγούμενη μέτρηση η πρώτη δεκάδα σε επισκεψιμότητα των δικτυακών τόπων των εφημερίδων πανελλαδικής κυκλοφορίας παραμένει σταθερή με μικρές εσωτερικές ανακατατάξεις. Πάντως σε σύγκριση με την αντίστοιχη μέτρηση του Απριλίου εκτός των 20 πρώτων θέσεων μένουν οι εφημερίδες Ριζοσπάστης και Μακεδονία ενώ εισέρχονται αντίστοιχα οι εφημερίδες Παρασκήνιο και Δημοκρατία.
Θεαματική αύξηση παρουσιάζουν οι εφημερίδες PressTime, η οποία έχει ανέβει 6.561 θέσεις στο σύνολο των δικτυακών τόπων στην Ελλάδα, Το Παρασκήνιο με άνοδο 2.955 θέσεων και Η Άποψη, η οποία σε διάστημα δύο μηνών έχει ανέβει 408 θέσεις στο σύνολο των δικτυακών τόπων.
Μεγάλη είναι η “μάχη” την οποία δίνουν οι εφημερίδες Πανελλαδικής Κυκλοφορίας προκειμένου να αυξήσουν τα Likes στις σελίδες τους στο Facebook και τους Followers στους λογαριασμούς τους στο Twitter. Είναι χαρακτηριστικό ότι η μέση αύξηση του αριθμού των Likes στις σελίδες των εφημερίδων ξεπερνάει το 15,4% σε διάστημα μόλις δύο μηνών. Την μεγαλύτερη αύξηση στα Likes στο Facebook παρουσιάζουν οι εφημερίδες Έθνος (91%) και Ημερησία (51%).
Αλλά και στο Twitter οι λογαριασμοί των εφημερίδων αυξάνουν από τον Απρίλιο τους followers τους κατά μέσο όρο κατά 19,5%, ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις η αύξηση αγγίζει ακόμη και το 40% (εφημερίδα Το Χωνί).
Συγκρίνοντας τα στοιχεία της επισκεψιμότητας με τα στοιχεία που αποτυπώνουν την παρουσία των εφημερίδων μέσω των λογαριασμών τους στα social media προκύπτει ότι, με ελάχιστες εξαιρέσεις, οι εφημερίδες που διαθέτουν ισχυρούς λογαριασμούς στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και προωθούν το περιεχόμενό τους μέσω αυτών βρίσκονται ψηλά και στην επισκεψιμότητα των δικτυακών τους τόπων.
Σημειώνεται ότι τα στοιχεία τα οποία καταγράφουν την επισκεψιμότητα των δικτυακών τόπων βασίζονται στις μετρήσεις του alexa.com με δεδομένο ότι δεν είναι δυνατή η πρόσβαση στα στοιχεία του Google Analytics των ΜΜΕ. Πάντως το reforme.gr θα δημοσιεύει όλα τα διαθέσιμα στοιχεία μετρήσεων, όπως για παράδειγμα τα στοιχεία τα οποία δημοσιεύει σε μηνιαία βάση η Ένωση Εκδοτών Διαδικτύου.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

w

Σύνδεση με %s