Traditional Players vs Pure Players

report pure playersΜια από τις μεγάλες συζητήσεις διεθνώς, στην εποχή του διαδικτύου, είναι αυτή που περιστρέφεται γύρω από τη μάχη των Traditional Players με τους Pure Players. Όπου Traditional Players αναφερόμαστε σε παραδοσιακά μέσα (εφημερίδες, περιοδικά κλπ) που όπως επιτάσσουν οι εποχές έχουν μεταπηδήσει και στο Internet, ενώ Pure Players ονομάζονται οι ιστοσελίδες που γεννήθηκαν και λειτουργούν αποκλειστικά στο χώρο του διαδικτύου.

Ο φόβος μήπως βλάψουν τα έντυπα τους λειτούργησε, σχεδόν στο σύνολο των περιπτώσεων, ως τροχοπέδη για την ανάπτυξη των παραδοσιακών μέσων στο διαδίκτυο (Δείτε εδώ την παρουσίαση με θέμα: Η μετάβαση του τύπου στην νέα ψηφιακή εποχή). Η συζήτηση γύρω από το θέμα είναι μεγάλη και οι απόψεις πολλές και διαφορετικές. Άλλωστε δεν εξετάζεται η ποιότητα της παρεχόμενης ενημέρωσης. Όσο πάντως τα παραδοσιακά μέσα δεν ιεραρχούν ως προτεραιότητα το διαδίκτυο αφήνουν περιθώριο σε νέες προσπάθειες να πρωταγωνιστούν ακόμη κι αν σε πολλές περιπτώσεις δεν τηρούν τα επαγγελματικά standards. Με αυτή τη στάση και σε συνδυασμό με το γεγονός ότι το κοινό του internet είναι διαφορετικό, δημιουργήθηκε ο χώρος για να αναπτυχθούν νέα ισχυρά brands στο χώρο της ενημέρωσης.
Οι μετρήσεις της επισκεψιμότητας φέρνουν κατά κανόνα ψηλότερα τους pure players από τα παραδοσιακά μέσα ενώ στις πρώτες θέσεις συναντάμε και αρκετά blogs. Όπως συμβαίνει συνήθως η υψηλή επισκεψιμότητα συνδυάζεται και από μια ισχυρή παρουσία στα Social Media ο ρόλος των οποίων όπως έχουμε αναλύσει και σε προηγούμενα reports είναι καθοριστικής σημασίας. Συγκεκριμένα προκύπτει ότι τα ενημερωτικά sites του διαδικτύου επενδύουν ιδιαίτερα στο Facebook, όπου συγκεντρώνουν μεγάλους αριθμούς Likes αλλά πλέον και στο Twitter όπου αυξάνουν συνεχώς τους followers τους.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

w

Σύνδεση με %s