Προωθηση περιεχομενου: Δεν αρκει η παρουσια στο διαδικτυο

RSS Newletter εφημερίδες πανελλαδικής κυκλοφορίαςΣε μία εποχή που το κοινό κατακλύζεται από πληροφορίες που προέρχονται από αναρίθμητους δικτυακούς τόπους είναι σαφές ότι δεν αρκεί απλώς η παρουσία στο διαδίκτυο προκειμένου να “περάσει” ένα Μέσο το περιεχόμενο του στο κοινό. Η σύγχρονη πρακτική επιτάσσει την προώθηση του περιεχομένου στο χρήστη προκειμένου ο χρήστης να παίρνει τις αφορμές για να επισκεφθεί την ιστοσελίδα. Γιατί;

Γιατί πλέον ο χρήστης δεν μπορεί να αναζητά αυτό που επιθυμεί μέσα στο χάος που επικρατεί στο διαδίκτυο αλλά έχει την απαίτηση να το συναντά μπροστά του. Σε αυτή την έρευνα εξετάζουμε δύο χαρακτηριστικά εργαλεία προώθησης περιεχομένου. Το RSS και το Newslewtter. Όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα ροές RSS διαθέτουν στην ιστοσελίδα τους το 90% των εφημερίδων πανελλαδικής κυκλοφορίας. Από αυτές το 78% διαθέτει θεματικές ροές RSS ενώ ονομαστικές τροφοδοσίες RSS (με τα ονόματα των συντακτών) δεν διαθέτει καμία. Ακόμη μικρός είναι ο αριθμός των εφημερίδων που κάνει χρήση του newsletter, εργαλείο το οποίο χρησιμοποιείται εκτεταμένα διεθνώς από επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε διάφορους τομείς. Συγκεκριμένα μέσω Newsletter προωθούν το περιεχόμενό τους μόλις το 40% των εφημερίδων πανελλαδικής κυκλοφορίας.

 RSS Newletter εφημερίδες πανελλαδικής κυκλοφορίας

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

w

Σύνδεση με %s