Οταν τα ΜΜΕ επενδυουν στη δημοσιογραφια των πολιτων (video)

guardianwitnessΤην εποχή της δημοσιογραφίας των πολιτών και της κυριαρχίας των social media τα παραδοσιακά ΜΜΕ διεθνώς αναζητούν τρόπους να τοποθετηθούν στο νέο περιβάλλον της ενημέρωσης, που το χαρακτηρίζει η διαδραστικότητα και η συμμετοχή, και να διατηρήσουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο. Η μέθοδος που ακολουθούν δεν ακούει στη λογική “ξορκίζω το κακό” και “γυρίζω την πλάτη μου στο νέο που ήρθε να διαλύσει τα πάντα”. Αντίθετα, με όπλο την εμπειρία, τον επαγγελματισμό και τη γνώση, αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες προς αυτή την κατεύθυνση αλλάζοντας την φιλοσοφία τους.

Ο Guardian όπως και άλλα μεγάλα ΜΜΕ του εξωτερικού επενδύουν στη συμμετοχή των πολιτών στη διαμόρφωση του περιεχομένου, παρέχοντας μάλιστα τα μέσα προκειμένου αυτό να γίνει με εύκολο και αποτελεσματικό τρόπο. Η εφαρμογή GuardianWitness είναι ένα χαρακτηριστικό και άκρως επιτυχημένο παράδειγμα διαδραστικότητας και αποτελεί οδηγό για το πώς ένα μέσο χτίζει πιστές κοινότητες και γενικότερα πώς κάνει τους αναγνώστες συμμέτοχους στη δημιουργία.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s