Report: Τηλεοπτικα Καναλια απο την τηλεθεαση στην μαχη του διαδικτυου

report tv τηλεοπτικά κανάλια sites διαδίκτυο social mediaΣτο διαδίκτυο περνά η μάχη των παραδοσιακών Μέσων Ενημέρωσης και από το νέο πεδίο ανταγωνισμού το οποίο διαμορφώνεται δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα τηλεοπτικά δίκτυα, όταν μάλιστα το κυριότερο περιεχόμενό τους, το βίντεο δηλαδή, κατέχει την κορυφαία θέση στη διακίνηση δεδομένων του διαδικτύου παγκοσμίως.

Οι χρήστες του διαδικτύου δείχνουν να προτιμούν να βλέπουν σύντομα και περιεκτικά βίντεο για οτιδήποτε αναζητούν παρά να διαβάζουν κείμενα και οι τάσεις αυτές αυξάνονται αντιστρόφως ανάλογα με την ηλικία του κοινού. Με βάση αυτά τα στοιχεία τα τηλεοπτικά κανάλια δείχνουν να έχουν το προβάδισμα στο νέο ανταγωνισμό, τουλάχιστον σε επίπεδο περιεχομένου.
Το ερώτημα είναι σε ποιο βαθμό τα τηλεοπτικά δίκτυα της Ελλάδας αξιοποιούν το συγκριτικό τους πλεονέκτημα. Σύμφωνα με τα στοιχεία των μετρήσεων του reforme.gr για τον μήνα Ιούλιο, τα τηλεοπτικά δίκτυα πανελλαδικής εμβέλειας ακολουθούν διαφορετικές ταχύτητες στην αξιοποίηση των τεχνολογιών, εργαλείων και υπηρεσιών του διαδικτύου. Το βέβαιο είναι ότι οι λογαριασμοί τους στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, μέσω των οποίων έχουν τη δυνατότητα να προσεγγίζουν το νεανικό και δυναμικό κοινό, ακολουθούν αυξητικές τάσεις.
Πάντως η μάχη του διαδικτύου έχει πολύ διαφορετικά χαρακτηριστικά από αυτήν της τηλεθέασης. Χαρακτηριστικά είναι τα στοιχεία των τάσεων επισκεψιμότητας του Ιουλίου τα οποία παρουσιάζουν διαφοροποιημένη την κατάταξη των τηλεοπτικών καναλιών, από τις παραδοσιακές μετρήσεις τις οποίες έχουμε συνηθίσει να παρακολουθούμε.
Στο Facebook σε διάστημα ενός μόλις μήνα τα τηλεοπτικά κανάλια πανελλαδικής εμβέλειας αυξάνουν τον αριθμό των Likes στις σελίδες τους στο Facebook με ρυθμό που ξεπερνά το 5%. Την μεγαλύτερη αύξηση καταγράφουν το STAR με 7,26% και ο ALPHA με 7,22% και την μικρότερη ο ΣΚΑΪ ο οποίος αύξησε κατά 1,98% τον αριθμό των Likes στη σελίδα του από την αντίστοιχη μέτρηση του reforme.gr τον Ιούνιο.
Αυξητική είναι η τάση των Followers που αποκτούν τα τηλεοπτικά κανάλια και στο Twitter. Με ένα μέσο ποσοστό της τάξης του 6.29% τα περισσότερα τηλεοπτικά δίκτυα διευρύνουν σταδιακά τους λογαριασμούς που διατηρούν στο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο. Η μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση αγγίζει το 10% και την σημειώνει ο ALPHA ενώ οριακά αύξησε αυτόν τον μήνα τους ακολούθους του (1.27%) ο ΣΚΑΙ.
Στο YouTube με χαμηλούς ρυθμούς 1-4% αυξάνουν τους συνδρομητές τους όλα τα τηλεοπτικά κανάλια πανελλαδικής εμβέλειας σε σύγκριση με την αντίστοιχη μέτρηση του reforme.gr τον Ιούνιο, αλλά αξίζει να σημειωθεί η εντυπωσιακή αύξηση την οποία καταγράφει στο κανάλι του στο YouTube ο ΑΝΤ1 καθώς ξεπερνά το 30%.

Δείτε σχετικά:
Τηλεοπτικά Κανάλια: Τάσεις Επισκεψιμότητας
Τηλεοπτικά Κανάλια: Τα πρώτα στο Facebook
Τηλεοπτικά Κανάλια: Τα πρώτα στο Twitter
Τηλεοπτικά Κανάλια: Τα πρώτα στο YouTube

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

w

Σύνδεση με %s