Report: Χωρις βηματισμο στο διαδικτυο οι περιφερειακες τηλεορασεις

report tv perifereia julyΔεν φαίνεται να έχουν βρει ακόμη τη θέση τους στον διαδικτυακό ανταγωνισμό τα τηλεοπτικά κανάλια που εκπέμπουν περιφερειακά. Με ιστοσελίδες αδύναμες σε επίπεδο περιεχομένου αλλά και εργαλείων, χωρίς στόχευση και μακριά από τα ενδιαφέροντα του κοινού, και με μια τουλάχιστον αναιμική παρουσία στα social media, βρίσκονται πολύ μακριά από το σημείο εκείνο που η διαδικτυακή παρουσία ενός μέσου λειτουργεί βοηθητικά στην ανάπτυξη του.

Οι μετρήσεις για τον μήνα Ιούλιο επιβεβαιώνουν την εικόνα που θέλει την πλειονότητα των περιφερειακών τηλεοράσεων να αδυνατούν να εκμεταλλευτούν τις δυνατότητες τους και να μεταφέρουν στο διαδίκτυο το ισχυρό brand που σε πολλές περιπτώσεις έχουν δημιουργήσει στις τοπικές κοινωνίες. Εξαίρεση στον κανόνα αποτελούν τα μουσικά κανάλια με έδρα την Αθήνα που και λόγω χαρακτήρα έχουν πρόσβαση στα δυναμικά νεανικά κοινά, καθώς και ορισμένα, μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού, περιφερειακά κανάλια που επενδύουν τελευταία συστηματικά στο διαδίκτυο.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι δείκτες της παρουσίας των περιφερειακών τηλεοράσεων στα κοινωνικά δίκτυα. Λιγότερες από το ένα τρίτο του συνόλου διαθέτουν λογαριασμούς στα δημοφιλή social media και από αυτές ακόμη μικρότερος είναι ο αριθμός των τηλεοράσεων που έχουν μια σοβαρή δραστηριότητα σε αυτά. Εκτός από το Facebook και το Twitter, εξαιρετικά χαμηλές είναι οι επιδόσεις των περιφερειακών σταθμών και στο YouTube. Το δημοφιλέστερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης για το νεανικό κοινό θα έλεγε κανείς ότι αποτελεί προνομιακό πεδίο για τις τηλεοράσεις με δεδομένο ότι τα τηλεοπτικά δίκτυα παράγουν το απαραίτητο περιεχόμενο και μπορούν εύκολα να δημοσιεύσουν videos. Είναι απορίας άξιο γιατί μόνο 28 περιφερειακά κανάλια έχουν δημιουργήσει κανάλι στο δημοφιλές δίκτυο ενώ αξιοσημείωτο είναι επίσης το γεγονός ότι μόλις τέσσερα περιφερειακά τηλεοπτικά δίκτυα διαθέτουν κανάλι με περισσότερους από 1.000 συνδρομητές. Η τηλεόραση θεωρείται το μέσο που πλήττεται λιγότερο από την επέλαση του διαδικτύου καθώς εξακολουθεί να παίρνει τη μερίδα του λέοντος από τον διαφημιστικό κορβανά. Ωστόσο η εξέλιξη της συνδέεται άμεσα με το διαδίκτυο που τείνει να την υποκαταστήσει σε πολλές περιπτώσεις.

 

Διαβάστε ακόμα:

Top 20 Περιφερειακές Τηλεοράσεις: Τάσεις Επισκεψιμότητας

Top 20 Περιφερειακές Τηλεοράσεις: Περισσότερα Likes στο Facebook

Top 20 Περιφερειακές Τηλεοράσεις: Περισσότεροι Followers στο Twitter

Top 20 Περιφερειακές Τηλεοράσεις: Περισσότεροι Συνδρομητές στο YouTube

Top 20 Περιφερειακές Τηλεοράσεις: Περισσότεροι Ακόλουθοι στο Google+

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

w

Σύνδεση με %s