Time Sensitive Content. Γιατι καθε ωρα δεν ειναι ιδια

time contentΗ απόσταση που έχουν να διανύσουν τα ελληνικά ΜΜΕ προκειμένου να προσεγγίσουν τη σωστή τακτική για το πώς γράφουμε στο διαδίκτυο φαίνεται πως είναι μεγάλη. Στην ελληνική πραγματικότητα βρισκόμαστε ακόμη στο σημείο όπου ότι έχουμε ετοιμάσει για το φύλλο, κάποια στιγμή το ρίχνουμε και στο site και ταυτόχρονα έχουμε προγραμματίσει να ανέβει, όπως το μηχάνημα αποφασίσει, και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης! …και καλό ταξίδι!

Την ίδια στιγμή κάποιοι άλλοι στο εξωτερικό δαπανούν χρόνο και χρήμα για να στήσουν ολοκληρωμένες δομές και ξεχωριστά τμήματα που ασχολούνται με το περιεχόμενο που θα προωθηθεί στο διαδίκτυο. Ποιες ειδήσεις, σε ποιο σημείο του site, με ποιόν τίτλο, τί έκταση κειμένου, τί γραφή, ποια ώρα της ημέρας! Είναι μερικές μόνο από τις παραμέτρους που εξετάζονται προσεχτικά προκειμένου να μην ταξιδεύει καμιά είδηση προς τους αναγνώστες με μόνο οδηγό την τύχη. 

Όταν ο Guardian αποφάσισε την ώρα της απογευματινής βρετανικής παύσης για τσάι, να ανεβάζει σε κεντρικό σημείο του site του και μια συνταγή που θα μπορούσε να συνοδεύει το αγαπημένο ρόφημα των Άγγλων, δεν απώλεσε τον σοβαρό ενημερωτικό χαρακτήρα του, αλλά έδειξε για άλλη μια φορά πως ξέρει να μελετά πολύ προσεκτικά το κοινό του. Το time sensitive content είναι μία μόνο τάση από τις πολλές που πρέπει να γνωρίζουν και να εξετάζουν τα ΜΜΕ πριν αποφασίσουν τον τρόπο με τον οποίο θα προωθήσουν το περιεχόμενό τους στο διαδίκτυο.

Η ανάλυση των δεδομένων επιτρέπει στα μέσα να γνωρίζουν σε μεγάλο βαθμό τα χαρακτηριστικά των επισκεπτών του δικτυακού τους τόπου κάθε στιγμή της ημέρας. Παράλληλα κάθε ώρα του 24ωρου έχει τις δικές της συνήθειες, τα δικά της αγαπημένα θέματα, τη δική της ταυτότητα! Ο συνδυασμός των στοιχείων μπορεί να αποτελέσει έναν χρήσιμο οδηγό για το περιεχόμενο που ανεβαίνει στο site. Δεν μπορεί να ισχυριστεί κανείς ότι πρόκειται για την ανακάλυψη της Αμερικής. Άλλωστε όλοι γνωρίζουν ότι οι πληροφορίες για την κίνηση στους δρόμους είναι χρήσιμη την στιγμή που πηγαίνει ο κόσμος στη δουλειά του και όχι το μεσημέρι που ξεκουράζεται στο σπίτι του. Ότι η συνταγή της ημέρας έχει αξία αν παρουσιαστεί πριν ετοιμαστεί το μεσημεριανό γεύμα ή πως όταν διεξάγεται ο τελικός του Champions League είναι τουλάχιστον άστοχο να πετάς την μπάλα στην εξέδρα!

Παρόλα αυτά παρατηρώντας τον τρόπο που λειτουργούν πολλά ΜΜΕ στο διαδίκτυο φαίνεται πως η Αμερική είναι ακόμη μακριά! Επίσης αν κάθε ώρα έχει τη δική της ταυτότητα σκεφτείτε τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά κάθε ημέρας της εβδομάδας…

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s